Heureka ponúka množstvo prostriedkov, ktoré vám pomôžu navýšiť prekliky do e‑shopu. O výhodách PPC režimu sme písali nedávno. Dnes si urobíme prehľad ďalších krokov, vďaka ktorým namieri do e‑shopov vašich klientov väčšie množstvo zákazníkov.
Box odporúčaný obchodov
Box odporúčaných obchodov, teda oranžová pasáž pod popisom a obrázkom tovaru, je dôležitá časť Detailu produktu. Práve odtiaľ pochádza v priemere až 44 % zo všetkých preklikov do e‑shopov. Aby Heureka do Boxu odporúčaný e‑shop zaradila, musí e‑shop spĺňať 4 podmienky.
Rozhoduje sa podľa:
- ceny produktu
- dostupnosti produktu
- hodnotenie v Overené zákazníkmi
- ceny za preklik
Biddujte
Ak je váš klient nerozhodný, či možnosti biddingu využívať, čísla Heureky by ho mali ľahko presvedčiť. Podľa grafov Heureky biddovanie k rastu preklikov pomôže 8 z 10 internetových obchodov. Prekliky sa priemerne zdvihnú o 69 %. A aké kategórie majú najväčší potenciál získavať pri využívaní biddingu viac preklikov? Je to detský tovar, kozmetika a zdravie, sexuálne a erotické pomôcky a dom a záhrada.
Heureka klientom na svojom blogu poskytla prehľad biddovacích nástrojov.