Využite všetky spôsoby, ako navýšiť prekliky na Heureke

Heureka ponúka množstvo prostriedkov, ktoré vám pomôžu navýšiť prekliky do e‑shopu. O výhodách PPC režimu sme písali nedávno. Dnes si urobíme prehľad ďalších krokov, vďaka ktorým namieri do e‑shopov vašich klientov väčšie množstvo zákazníkov.

Heureka ponúka množstvo prostriedkov, ktoré vám pomôžu navýšiť prekliky do e‑shopu. O výhodách PPC režimu sme písali nedávno. Dnes si urobíme prehľad ďalších krokov, vďaka ktorým namieri do e‑shopov vašich klientov väčšie množstvo zákazníkov.

Box odporúčaný obchodov

Box odporúčaných obchodov, teda oranžová pasáž pod popisom a obrázkom tovaru, je dôležitá časť Detailu produktu. Práve odtiaľ pochádza v priemere až 44 % zo všetkých preklikov do e‑shopov. Aby Heureka do Boxu odporúčaný e‑shop zaradila, musí e‑shop spĺňať 4 podmienky.

Rozhoduje sa podľa:

  • ceny produktu
  • dostupnosti produktu
  • hodnotenie v Overené zákazníkmi
  • ceny za preklik

Biddujte

Ak je váš klient nerozhodný, či možnosti biddingu využívať, čísla Heureky by ho mali ľahko presvedčiť. Podľa grafov Heureky biddovanie k rastu preklikov pomôže 8 z 10 internetových obchodov. Prekliky sa priemerne zdvihnú o 69 %. A aké kategórie majú najväčší potenciál získavať pri využívaní biddingu viac preklikov? Je to detský tovar, kozmetika a zdravie, sexuálne a erotické pomôcky a dom a záhrada.

Heureka klientom na svojom blogu poskytla prehľad biddovacích nástrojov.

Buďte na správnej pozícii

Čím vyššiu pozíciu ponuka zastáva, tým viac je vidieť a rastie jej preklikovosť. Heureka poukazuje na fakt, že dobre fungujú dve metódy: byť najlacnejší, alebo útočiť na najvyššie pozície v boxe odporúčaných obchodov. Len zvýšením pozície o jednu priečku získate priemerne 15% zvýšenie preklikov.

Vyplňte všetky údaje

Zákazníkov záujem navštíviť e‑shop vzbudia správne vyplnené údaje:

  • produkt skladom – prekliky do e‑shopu vzrastú priemerne o 7 %
  • cena dopravy – priemerný nárast preklikov o 20 %
  • ikona ShopRoku – prinesie o 15 % viac preklikov
  • ikona Autorizovaného predajcu – zvýši prekliky až o 5 %

Pre zvýšenie počtu preklikov do e‑shopu klienta na Heureke je niekoľko ciest. Použite ich všetky, iste sa vám to oplatí. A čo sa biddingu týka – pre užívateľov Mergada existuje skvelá aplikácia, s ktorou bidding na Heureke čoskoro ľahko ovládnete. Volá sa Bidding Fox.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.