Minulý štvrtok prebehlo druhé Copy na stojáka. Toto stretnutie copywriterov, bloggerov a priaznivcov písaného slova sa zameriava na rozvoj znalostí autorov reklamných texotv a prepojovanie píšucej komunity. Tentokrát mala slovo copywriterka agentúry Besteto, Nikola Jakubová. Venovala sa téme písania pôsobivých titulkov.
Minulý štvrtok prebehlo druhé Copy na stojáka. Toto stretnutie copywriterov, bloggerov a priaznivcov písaného slova sa zameriava na rozvoj znalostí autorov reklamných texotv a prepojovanie píšucej komunity. Tentokrát mala slovo copywriterka agentúry Besteto, Nikola Jakubová. Venovala sa téme písania pôsobivých titulkov.
Druhé Copy na stojáka sa oproti prvému dielu skládalo z jedného tématického bloku. To sa čoskoro prejavilo na dobrom spáde celého stretnutia a jeho interaktivite. Prednášajúca sa chopila slova krátko po piatej hodine a v živej debate sa za pomoci názornej prezentácie dotkla zásadných úskalí tvorby kvalitných titulkov. Nikola sa predviedla nie len ako skúsená copywriterka s veľkým prehľadom, ale aj ako lektorka, schopná predať svoje znalosti účastníkom priateľskou a pritom poučnou formou.
Viac už ale vo videu:
Aj keď sa do mrazivého, podvečerného počasia nevydalo veľké množstvo záujemcov o prednášku, tí, ktorí sa zúčastnili, svojou zvedavosťou a kreativitou pomohli potvrdiť, ze sa z Copy na stojáka stáva zaujímavý formát s veľkým potenciálom. Pokiaľ sa chcete zúčastniť tretieho pokračovania, radíme tak pre istotu prísť s menším predstihom.
Ďakujeme všetkým účastníkom a už teraz sa tešíme nabudúce.
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.