Česká e‑commerce ponúka v rámci inzercie na porovnávačoch tovaru viac možností ako len využitie Google Nákupov, Heureky alebo Zboží.cz. Čo sa týka tradície a kvality, Srovname.cz sa stabilne drží na treťom mieste najpoužívanejších porovnávačov v Českej republike. Prečítajte si, aké výhody svojim klientom táto platforma prináša.

Česká e‑commerce ponúka v rámci inzercie na porovnávačoch tovaru viac možností ako len využitie Google Nákupov, Heureky alebo Zboží.cz. Čo sa týka tradície a kvality, Srovname.cz sa stabilne drží na treťom mieste najpoužívanejších porovnávačov v Českej republike. Prečítajte si, aké výhody svojim klientom táto platforma prináša.

Všeobecné informácie o Srovname.cz

  • Môže tu inzerovať akýkoľvek obchodník, ktorého e‑shop ponúka vhodný tovar.
  • Prijíma feedy vo formáte XML.
  • Informácie ohľadom špecifikácie feedu nájdete na: www.srovname.cz/napoveda/xml-špecifikácia. Porovname tiež dokáže spracovať feedy určené pre Heureku či Zboží.cz.

Individuálny prístup je základ

Srovname.cz chce byť každému klientovi skutočným partnerom na poli e‑commerce. Zakladá si na priamom e‑mailovom či telefonickom kontakte. Touto cestou dokáže ľahšie porozumieť problému klienta a nájsť riešenie, ktoré mu zaistí najefektívnejšiu návratnosť investície.

Konverzný pixel Srovname.cz pomáha šetriť čas a náklady

  • Aby mohla platforma optimálne pracovať s investíciami klientskych e‑shopov, používa vlastný konverzný pixel. Jeho pomocou meria dáta, podľa ktorých následne vytvára kampane na mieru. V praxi to znamená, že privádza návštevníkov na produkty, ktoré e‑shopom vytvárajú väčšinu konverzií. Zaistenie čo najefektívnejších kampaní podporuje Srovname.cz aj napojením na ďalšie platformy, odkiaľ sťahuje trendové dáta, ktoré pri ich správe zohľadňuje.
  • Vedľa samotného webu Srovname.cz využíva viac kanálov, cez ktoré jednotlivé produkty propaguje. Jeho systém na základe špecifík jednotlivých e‑shopov rozhoduje, na ktorom z nich bude najvhodnejšie daný sortiment propagovať.
  • Na to, aby mohlo Srovname.cz takto dynamicky pracovať s produktmi jednotlivých e‑shopov, je implementácia konverzného pixelu úplným základom. Vďaka tomu je potom možné prakticky rozhodnúť, ktoré produkty e‑shopu privádzajú najviac konverzií a tie potom v aukcii podporiť vyšším biddingom. A naopak produkty, ktoré konverziu neprivádzajú, je možné v rámci aukcie potlačiť, alebo ich úplne vynechať.
  • Všetko prebieha úplne automatizovane s tým, že čím viac informácií o konverziách Srovname.cz má, tým rýchlejšie dokáže na aukciu reagovať. Podobný systém využíva napríklad systém Google Nákupy v prípade aktivácie časti ROAS (Return on ad spend).
  • Celá činnosť so správou kampaní prebieha na strane porovnávača, bez toho, aby kedy prekročil maximálne CPC, ktoré má e‑shop nastavené v administrácii. Cieľom Srovname.cz je byť platformou pre e‑shopy. Postará sa o investíciu svojich klientov a tí tak získavajú viac času na ďalšie e‑shopárske úkony.

Obsahová platforma Srovname.cz pomáha dosiahnuť veľké množstvo užívateľov navyše

Srovname.cz taktiež ponúka možnosť inzercie na sieti recenzných webov, ktoré všeobecne fungujú ako autorita pre výber vhodného produktu. Mnoho užívateľov nakupuje na základe ich odporúčaní, namiesto hodnotenia na e‑shopoch. Ide o obsahové weby s návštevnosťou sto tisíc užívateľov za mesiac a viac. Patria medzi ne napríklad:

  • Testado.cz
  • Chytrývýběr.cz
  • Prorecenze.cz

Ako obsahová platforma funguje?

  1. Recenzné weby zachytávajú zákazníkov vo fáze „think“. Tu majú vysoký konverzný pomer.
  2. V spojení so Srovname.cz obstarajú aj fázu „do“.
  3. Výsledkom je získanie nových zákazníkov menej citlivých na cenu oproti zisku zákazníkov, ktorí prichádzajú z porovnávača.

Týmto spôsobom e‑shopy dokážu veľmi dobre cieliť užívateľov a získajú kvalitné výsledky v spojení s remarketingom. Obsahová platforma je aj šikovnou možnosťou pre brand marketing.

S Mergadom nastavíte inzerciu pre Srovname.cz sami

Zvažujete rozšíriť množstvo inzertných kanálov na českom trhu? S Mergadom využijete formáty pre porovnávače tovaru, ktoré už používate a prevediete ich na tie, ktoré aktuálne potrebujete.

V Mergade zvládnete inzerciu e‑shopu spravovať sami – zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.

  • Mergado už niekoľko rokov ponúka kompletnú podporu Srovname.cz
  • Pre Srovname.cz ponúkame Audit feedunašepkávame automaticky strom kategórií.
  • Používate, či pre inzerciu na Heureke chcete používať niektoré e‑shopové platformy? Prepojte ich pohodlne s Mergadom pomocou Mergado Packu.
  • Obrázky, ktoré sú na Srovname.cz dôležité, hromadne upravíte v appke Feed Image Editor.
  • Zautomatizujte cenotvorbu na e‑shope a zbavte sa nutnosti ručného preceňovania tovaru s aplikáciou Pricing Fox.

Využite zľavovú akciu pre užívateľov Mergada

Zaregistrujte svoj e‑shop na Srovname.cz teraz a získajte 15% bonus pri dobití kreditu. Kód akcie sa vygeneruje automaticky, keď sa prihlásite cez tento odkaz: www.srovname.cz/moj-obchod/registrace/mergado.

Mergado na 30 dní zadarmo
  • feed si upravíte sami a ušetríte náklady za prácu programátora
  • plný prístup ku všetkým funkciám už v skúšobnej verzii

Mohlo by vás zaujímať:

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v Mergade na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.