Na konferencii PROBIDDING 2019 sme pozbierali pekný kus video-materiálu. Aby ste nemuseli na zatiaľ nezverejnené rozhovory čakať, prinášame vám rovno dva naraz.
Segmentácia produktov je dôležitá
Jeden z prednášajúcich na PROBIDDINGu 2019 bola aj Šárka Cihlová, ktorá pracuje ako Digital marketing consultant & strategist v agentúre Red Media, s.r.o.. Jej prednáška sa týkala segmentácie produktov pri väčších e‑shopoch a my sme v tomto ohľade mali niekoľko extra otázok.
Segmentácia produktov je trochu opomínané téma, pritom práve toto rozdelenie vám pomôže do hĺbky odhaliť, na ktorých produktoch zarábate a na ktorých nie. Podľa akého kľúča Šárka produkty rozdeľuje? Aké hodnoty produktov sa oplatí sledovať? A vedeli ste, že segmentáciu skvelo využijete k biddingu? Pustite si rozhovor.