Svet internetového obchodu sa v období pandémie musel prispôsobiť mnohým zmenám. Nové riešenia poľských e‑commerce služieb a ich užívateľov priniesli niekoľko trendov. Aby ste mohli vytvárať čo najúspešnejšie stratégie, musíte tieto trendy poznať a pracovať s nimi. Prečítajte si tento článok a zareagujte na zmeny v poľskej e‑commerce včas. Či už v Poľsku predávate, alebo sa na to chystáte, ich využívaním predstihnete konkurenciu pri získavaní zákazníkov.
Aké aktuálne trendy v poľskej e‑commerce vám pomôžu skvalitniť stratégie
Zamerajte inzerciu na Skąpiec
Dvojka medzi poľskými porovnávačmi tovaru s ponukou 13 tisíc obchodov a takmer 3 miliónmi návštev mesačne, Skąpiec, aktuálne zaznamenal 64% nárast počtu užívateľov a 81% zvýšenie konverzií (v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka).
Aké sú dôvody jeho úspechu:
- redesign hlavnej stránky - predtým neprehľadné kategórie boli nahradené ľahko prístupnými blokmi, ktoré možno filtrovať (zdravotníctvo, teplomery, home office, práca z domu, záhrada, atď.)
- spolupráca s dopravcom InPost umožňujúca bezkontaktné doručenie pri objednaní z webu