Obrázkový návod ako nastaviť feed z Mergada pre dynamický remarketing v AdWords

Natália Saganová
27. 11. 2017
1 minúta čítania
Obrázkový návod ako nastaviť feed z Mergada pre dynamický remarketing v AdWords

Prinášame Vám obrázkový návod, ako si nastaviť feed z Mergada pre dynamický remarketing v novej verzii  Google AdWords.

 

Prinášame Vám obrázkový návod, ako si nastaviť feed z Mergada pre dynamický remarketing v novej verzii  Google AdWords.

Na našom blogu sme už písali o možnosti Mergada pripraviť dáta pre dynamický remarketing, viď tutu.

V novom vzhľade AdWords sú niektoré nastavenia premiestnené a tak prinášame kompletný postup, ako si feed nastaviť pre automatizované nahrávanie priamo z Mergada. Najskôr v Mergade vytvorte nový feed, ktorý bude mať na výstupe formát pre dynamický remarketing AdWords:

Samotné nastavenie v AdWords je potrebné urobiť na dvakrát:

1. Najskôr si uložte výstupný feed z Mergada (stačí kliknúť na odkaz pre zobrazenie výstupnej URL a feed sa Vám stiahne do počítača), ten si pridáte do AdWords takto:

2. Po prvom manuálnom pridaní feedu sa Vám v AdWords sprístupní možnosť naplánovať nahrávanie z URL adresy, tzv. časový rozvrh a potom už dáta budú prúdiť z Mergada do AdWords automaticky.

Časový rozvrh pre naplánované nahrávanie feedu z Mergada vytvoríte takto: 

Natália Saganová

V Mergade začínala Natálka ako copywriterka a preto môžete naraziť na jej staršie články. Teraz ju najčastejšie uvidíte pred hľadáčikom kamery a pod jej rukami vzniká aj každoročný MergadoFest. Šéfka nášho tímu nepohrdne dobrým jedlom a cestovaním, najlepšie dohromady. Je milovníčka jógy, dobrej knihy a tancovania.