PPC systém Sklik nasadil na meranie konverzií nový vylepšený kód. Od 1. júla prináša užívateľom ešte väčšiu stabilitu nameraných dát a zlepšenie viditeľnosti inzercie. Ukážme si, ako novinku implementujete na váš e‑shop.
Vylepšený kód si poradí s blokovaním reklám
Funkcionalita nového meracieho kódu sa zachováva, pridané zlepšenia ho posúvajú k efektívnejšiemu zobrazovaniu reklamy na Sezname. Hlavnou výhodou aktualizácie je stabilita a odolnosť voči blokovaniu inzercie. Po nasadení kódu v systéme nájdete navyše presnejšie množstvo konverzií privádzané z Skliku.
Na prechod k novému kódu máte čas do 30. júna, kedy vyprší jeho platnosť. Aby ste sa vyhli vypnutiu merania konverzií, Sklik odporúča užívateľom nahradiť súčasný kód s predstihom.
Postup na nasadenie nového kódu Sklik:
- V záložke Nástroje nájdete konverzný kód pod voľbou Sledovanie konverzií.
- Ak ste ešte v Skliku konverzie nemerali, vytvorte si v účte nový kód pomocou možnosti Vytvoriť konverziu.
- Pridajte jej názov, zadajte jej typ a voliteľnú hodnotu.
- Výsledný kód vložte na konverznú stránku.
- Ak už konverzie meriate, nahraďte súčasný kód tým novým. Nájdete ho v detaily aktuálneho kódu v rozhraní Skliku – odkiaľto si ho skopírujete.
- Nezabudnite však odobrať pôvodný kód aby sa vám nemerali do konca júna konverzie dvakrát.
Pre detailnejšie informácie sledujte návody Skliku.