Chybami sa človek učí. Tak prečo sa nepoučiť z chýb niekoho iného, odniesť si z nich to najlepšie a ušetriť si starosti (a mnohokrát aj peniaze)? Takto premýšľala agentúra BESTETO pri organizácii ôsmeho ročníka Nekonferencie, ktorá svojim účastníkom pomohla poučiť sa z failov ľudí z e‑commerce.
Téma, ktorá presahuje porovnávače
Nekonferencia sa 5. júna opäť konala v brnenskom Impact Hube a opäť ponúkla priateľskú atmosféru a veľa zaujímavých spíkrov. Jej téma sa ale tomu, na čo boli návštevníci predchádzajúcich ročníkov zvyknutí, vymykala. Cieľom bolo poučiť ľudí pracujúcich v online marketingu z chýb svojich kolegov a tým presiahla tému cenových porovnávačov. A to najmä preto, že sa spíkri zamerali na viac rôznych odvetví marketingu, v ktorých sa im podarilo pochybiť.