V Mergade nám vždy išlo o združovanie profesionálov z online marketingu, zdieľanie know-how a spoločné vzdelávanie. Spojenie konferencie a neformálneho stretnutia na MergadoFeste je každoročným vyvrcholením našich aktivít. Mrknite sa, aký bol jeho štvrtý ročník v novom prostredí a s rekordným počtom návštevníkov.
E‑commerce na komunitnej vlne. MergadoFest 22 priniesol konferenciu, ktorá prepája
V Mergade nám vždy išlo o združovanie profesionálov z online marketingu, zdieľanie know-how a spoločné vzdelávanie. Spojenie konferencie a neformálneho stretnutia na MergadoFeste je každoročným vyvrcholením našich aktivít.
5 miestností, 17 spíkrov, novinky z e‑commerce a užitočné zručnosti
Medzi tretím a štvrtým ročníkom MergadoFestu vytvoril covid dvojročnú medzeru. Aj preto sme si trúfli zväčšiť kapacitu a presunúť ho do príjemných priestorov Impact Hubu Brno. Nasledovali dlhé plánovanie a prípravy. Zrazu prišiel deň konferencie a všetko prebehlo hladko.
Miestnosti hostili veľké prednášky aj malé workshopy. Spíkri sa zamerali na e‑commerce trendy roku 2022, novinky z inzertných systémov, ale aj na niekoľko tém, ktorých dôležitosť v online marketingu stále trvá. Prednášajúci z Mergada predstavili aktuality v nástroji a takisto aj kolegovia z jeho doplnkových aplikácií.
Konferencia žila celý deň a všetkým 150 návštevníkom poskytovala to, čo na nej máme najradšej – prostredie pre zdieľanie profesijných skúseností v neformálnom festivalovom duchu.
Pozrite sa, ako vyzeral MergadoFest 22
Nestihli ste doraziť na tohtoročný MergadoFest? Alebo vám utiekla niektorá z prednášok? Sledujte náš blog. Čoskoro doplníme záznamy niekoľkých vstupov a všetky prezentácie.
Sme radi, že so záujmom používateľov MergadoFest rastie. Buďte si istí, že pripravíme piaty ročník. Zaujíma nás aj váš názor – napíšte nám prosím do komentárov, ako sa vám na MF22 páčilo.
Pozrite sa, ako vydarené boli predchádzajúce ročníky:
Mohlo by vás zaujímať:
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.