Aby ste na MALL Marketplace vytvorili funkčnú inzerciu, mali by ste dodržať určité poradie elementov, ktoré vyžaduje. Mergado 2 tento formát podporuje a parametre zobrazuje podľa MALL špecifikácie. Uľahčí vám veľa práce, aj keď časť úkonov musíte stále vykonať ručne.

 

Pre správny vstup na MALL Marketplace musí váš feed spĺňať niekoľko predpokladov

MALL Marketplace je náročný na množstvo podmienok. Preto až pre neho v Mergade začnete nastavovať feed, musíte si ich postrážiť.

Špecifikácie nájdete v MALL Knowledge Base:

Nastavenie dostupnostného feedu je pomerne jednoduché. Príprava produktového feedu pre formát MALL Marketplace obsahuje niekoľko špecifík, podľa typu tovaru a príslušnej kategórie.

Uveďme si všetko na príklade:

Na MALL Marketplace chcete tovar z kategórie Brože. Jej ID MALL označuje ako “NM083” a požaduje, aby ste pri týchto položkách nastavili niekoľko povinných parametrov a ich hodnoty:

PARAM | NAME: ‘GENDER_AND‘

PARAM | VALUE: ‘pre ženy‘ alebo ‘pre mužov‘

a

PARAM | NAME: ‘AGE_AND‘

PARAM | VALUE: ‘pre deti‘ alebo ‘pre dospelých‘

Postup:

  1. Vytvorte si výber produktov na zvolený tovar (v tomto prípade brošne).
  2. Na tento výber aplikujte pravidlo Nastaviť parametre produktov, v ktorom si tieto parametre pridáte.
  3. Na ľavej strane napíšete GENDER_AND a na pravej napríklad: pre ženy.
  4. Na ďalší riadok naľavo potom AGE_AND a na pravej strane pravidlá napríklad: pre dospelých.
  5. Pravidlo uložte a prípadne pregenerujte feed.

Mergado čoskoro prinesie veľké množstvo vylepšení, ktoré budú znamenať určité zmeny v rozhraní a používaní jeho funkcií, ako ste boli doteraz zvyknutí. O všetkom vás budeme včas informovať a priebežne doplníme pomocníka a návody, ako s novými funkcionalitami pracovať.

Mergado na 30 dní zadarmo
  • feed si upravíte sami a ušetríte náklady za prácu programátora
  • plný prístup ku všetkým funkciám už v skúšobnej verzii

Petra Marková

Slovenský trh a ľubozvučnú slovenčinu má v Mergade na starosti content špecialistka Petra. Textuje, bloguje, prekladá a s vášňou tvorí obsah na sociálne siete. A keď práve nehľadá tie správne slová, venuje svoj čas bytovej džungli, pečeniu, kaviarňam alebo cestovaniu.