Koniec HeurekaPointu znamená väčšie pohodlie pre vašich zákazníkov

Tiež sa vám stalo, že ste v správe e‑shopu na Heureke dlho zadávali jednotlivé výdajné miesta medzi pobočky a pritom ste si hovorili, že potrebujete robiť niečo úplne iné? Tak tejto markeťáckej nepríjemnosti sa česká Heureka rozhodla predísť. Od mája končí podporu HeurekaPonintu, no zároveň rozširuje spoluprácu s výdajnými miestami.

Tiež sa vám stalo, že ste v správe e‑shopu na Heureke dlho zadávali jednotlivé výdajné miesta medzi pobočky a pritom ste si hovorili, že potrebujete robiť niečo úplne iné? Tak tejto markeťáckej nepríjemnosti sa česká Heureka rozhodla predísť. Od mája končí podporu HeurekaPonintu, no zároveň rozširuje spoluprácu s výdajnými miestami.

Heureka opäť zjednodušuje. Tentokrát sa zamerala na lepšiu použiteľnosť siete výdajných miest. K 1.5. ukončí podporu siete HeurekaPoint a začne spoluprácu s novými výdajnými miestami. Tie po novom aktivujete priamo v XML súbore, takže už nemusíte zadávať výdajné miesta ručne. Všetky pobočky čerpá Heureka priamo od výdajní a vám tak stačí aktivovať konkrétnu sieť výdajní formou elementu DELIVERY. Rovnako ako ostatné elementy DELIVERY, obsahujú aj výdajné miesta ifnromácie o cenách na zvolenej výdajni.

Príklad:

<DELIVERY>

<DELIVERY_ID>ZASIELKOVNA</DELIVERY_ID>

<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE>

<DELIVERY_PRICE_COD>59/DELIVERY_PRICE_COD>

</DELIVERY>

Aké výhody vám nový spôsob aktivácie výdajní na Heureke prinesie:

  • V detaile produktu zákazníci rovno uvidia, aké výdajné miesta využívate.
  • Heureka bude kontrolovať vami využívané miesta pri filtrovaní mesta. Pokiaľ teda v danom meste využívate konkrétnu výdajňu, zobrazí sa u nej aj váš e‑shop.

To, že zákazníci priamo na Heureke uvidia, aké výdajne v danom mieste využívate, uľahčí ich rozhodovanie k uskutočneniu nákupu. Čo pozitívne ovplyvní váš konverzný pomer.

Nezabudnite

Sú niektoré z vašich produktov nadrozmerné? Tovar presahujúci povolené rozmery výdajňa neprevezme ani nedoručí. A Heureka tak výdajné miesta u týchto produktov v XML nedokáže uviesť.

Mergado tip 1

Rovnako ako Zboží.cz, podniká aj Heureka kroky k zlepšeniu obsahu pre zákazníkov. Jedným z nich je pomoc s výberom vhodného tovaru. S výberom pomáha upravený Nákupný poradca, ktorého kvalita prešla v rámci jednotlivých kategórií zjednotením.

Čo je v Nákupnom poradcovi nové:

  • V jednotlivých kategóriách mával túto funkciu Nákupného poradcu na starosti e‑shop, ktorý o jej správu požiadal. Po novom však jeho obsah kompletne zastreší Heureka. E‑shop spravujúci túto funkciu naďalej odpovedá za komunikáciu otázok z poradne.
  • Nákupný poradca je zjednotený. Vylepšil svoje texty a obrázky a jednotlivé sekcie získali vlastné filtre, ktoré zjednodušujú vyhľadávanie a poskytujú inšpiráciu na telo.

Mergado tip 2

Chcete sa stať partnerom sekcie? Pokiaľ v danej sekcii partner zatiaľ nie je, Heureka rozhoduje podľa týchto kritérií:

  • obchod s množstvom produktov a značiek v danej sekcii
  • dobré hodnotenie užívateľov, najlepšie certifikát Overené zákazníkmi
  • obchod zapojený do PPC programu

Zásadnou podmienkou pre partnerstvo je kvalitná a rýchla komunikácia odpovedí v Poradni. Či sekcia má, alebo nemá partnera, zistíte v Poradni alebo pod filtrom parametrov v konkrétnej kategórii.

Zaujal vás tento článok? Veľa užitočných informácií nie len z porovnávačov cien sa dozviete v našich Ecommerce tipoch.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.