Textové inzeráty v obsahovej sieti Skliku tento rok končia. Nahradí ich kombinovaná reklama, ktorá bola predstavená vo februári. Až teraz sa však okrem vybraných nativných plôch začína reklama kombinujúca textové pole s grafickými prvkami zobrazovať v celej obsahovej sieti Skliku.
Prečo využiť kombinovanú reklamu
Dôvodov, prečo k inzercii zvoliť práve kombinovanú reklamu, je niekoľko:
- Stačí nahrať potrebné prvky. Systém sám vyberie reklamu, ktorá vyhrala v aukcii a zloží ju podľa danej reklamnej jednotky.
- Štatistiky Skliku ukazujú, že kombinovaná reklama dosahuje až dvojnásobnú mieru preklikov oproti bežným textovým inzerátom.
- Od minulého týždňa začala využívať ďalšie dostupné prvky v celej sieti.
Ako vytvoriť kombinovanú reklamu
Kombinovaná reklama sa vytvára pomocou jednotného sprievodcu pre tvorbu reklamy:
- Pre vytvorenie novej reklamy v Skliku najskôr kliknite na tlačítko Vytvoriť reklamu.
- Vyberte kampaň a zostavu, do ktorej bude reklama umiestnená. Pri umiestnení kombinovanej reklamy do kampane a zostavy s aktívnymi textovými inzerátmi (ETA inzeráty), bude uprednostnená kombinovaná reklama.
- Vo výbere typu reklamy vyberte kombinovanú reklamu.