Kvalitné miesta pre výdaj zásielky sú jedným z dôležitých faktorov, ktoré ovplyvňujú výber e‑shopu, kde zákazník nakúpi. Heureka preto prišla s úpravou, ktorá vám túto informáciu pomôže ukázať na jej stránkach. Zatiaľ sa to týka len českej Heureky, no na slovenskej je spustenie naplánované na tento rok. Pokiaľ inzerujete na českej Heureke, zíde sa vám tento návod.
Aby ste nemuseli vkladať všetky výdajné miesta medzi pobočky v administrácii vášho e‑shopu, Heureka po novom rozšírila spoluprácu s výdajnými miestami, ktoré je teraz možné aktivovať v XML súbore. Už teda nie je potrebné zadávať jednotlivé výdajne v správe e‑shopu medzi pobočky.
DELIVERY_ID
Všetky pobočky v prevádzke sú získavané priamo od výdajní. Aktivácia vami vybraných prebieha prostredníctvom elementu DELIVERY_ID.
<DELIVERY_ID>ZASILKOVNA</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_ID>DPD_PICKUP</DELIVERY_ID>
<DELIVERY_ID>ULOZENKA</DELIVERY_ID>
Tieto výdajné miesta a elementy DELIVERY_ID sú, rovnako ako dopravcovia, spojení s elementmi s informáciami o cenách na výdajných miestach. Tie sú naďalej zasielané štandradným spôsobom.
<DELIVERY_PRICE>39</DELIVERY_PRICE> Cena za dopravu v prípade platby dopredu.
<DELIVERY_PRICE_COD>59</DELIVERY_PRICE_COD> Cena za dopravu v prípade platby na výdajnom mieste.