Európska smernica GPSR (General Product Safety Regulation) zavádza inzerčné kanály naprieč online trhmi. Po platformách Allegro a Kaufland teraz nové pravidlá implementuje aj Heureka Marketplace. To znamená, že pre svoje produkty musíte doplniť ďalšie povinné údaje, ktoré zaistia väčšiu transparentnosť pre zákazníkov.

Nové povinné elementy na Heureke

Aby bol váš sortiment na Heureka Marketplace v súlade s GPSR, musíte začať uvádzať dva nové elementy:

  • MANUFACTURER_POSTAL_ADDRESS – Poštová adresa výrobcu, kam sa môžu zákazníci obrátiť.
  • MANUFACTURER_ELECTRONIC_ADDRESS – Elektronický kontakt na výrobcu (e‑mail alebo webová stránka s kontaktným formulárom).

V Mergade požadované údaje jednoducho doplníte

Skráťte si čas pri nastavovaní informácií v produktových feedoch používaním Mergado Editora. Nové elementy pre Heureku v ňom doplníte rýchlo pomocou jednoduchých pravidiel.

Ukážka nastavenia pravidla pre element MANUFACTURER_POSTAL_ADDRESS

Pre každý z dvoch nových elementov nastavte samostatné pravidlo

Pokiaľ spravujete väčšie množstvo výrobcov, využite pravidlo typu Import dátového súboru – týmto spôsobom vytvoríte aktuálnu databázu výrobcov, ktorú Mergado automaticky spracuje a doplní do produktového feedu.

 

Bez doplnenia týchto údajov riskujete, že vaše produkty nebudú na Heureke správne zobrazované alebo budú dokonca stiahnuté z ponuky. Nečakajte na poslednú chvíľu a zaistite si bezproblémové fungovanie už teraz.

Lukáš Horák

Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.