GLAMI prichádza na jeseň s niekoľkými novinkami. Upravujú zobrazenie veľkostí oblečenia, i radenie produktov. Plánuje tiež zopakovať akciu GLAMI DAYS. Poďme sa na jednotlivé zmeny pozrieť podrobnejšie.
GLAMIDAYS po tretíkrát
GLAMIDAYS sa tento rok budú konať od 26. do 29. októbra. Jedná sa o zľavovú akciu, ktorá má priniesť e‑shopom viac zákazníkov. Zo strany e‑shopu je potrebné pripraviť exkluzívny zľavový kód s textom GLAMIDAYS. GLAMI odporúča zľavu minimálne 20%. V priebehu akcie je potrebné byť v platenom režime. Nad jeho rámec si GLAMI neúčtuje nič navyše.
Do GLAMIDAYS sa môžete zapojiť aj v Českej republike, Rumunsku, Maďarsku a Grécku. GLAMI čoskoro zverejní styleguide s ukážkami bannerov, ktoré môžete využiť na podporu kampane.
Zobrazenie veľkostí
Aby sa nakupujúcim zvýšil komfort procesu vyberania oblečenia a zjednodušilo rozhodovanie, akú veľkosť si vybrať, GLAMI zaviedlo rozlišovanie veľkostí. V tabuľke po novom nájdete medzinárodné, i tie európske. Pri opaskoch uvádza aj centimetre a pri detskom oblečení vek. Ak má oblečenie veľkosť uvedenú v UK, či US, bude spárované podľa príslušného európskeho, alebo medzinárodného ekvivalentu.
Mergado Tip
Upravte v Mergade feed tak, aby ste GLAMI dali vedieť, aké veľkosti používate.
1. Zmenu môžete urobiť priamo v parametri veľkosť
<PARAM_NAME>veľkosť</PARAM_
<VAL>EU 41</VAL>
2. Môžete použiť parameter SIZE SYSTEM
<PARAM>
<PARAM_NAME>veľkosť</PARAM_
<VAL>9</VAL>
</PARAM>
<PARAM>
<PARAM_NAME>SIZE_SYSTEM</
<VAL>UK</VAL>
</PARAM>
Pre medzinárodné veľkosti XS, S, M atď. použite v parametri hodnotu INT. Je nutné vždy uviesť len jednu hodnotu. Tento parameter je povinný pre všetky produkty, ktoré nemajú európske (EU) alebo medzinárodné (INT) veľkosti. Všetky informácie nájdete na stránke GLAMI feedu.
Lepšie výsledky s GLAMI piXelom
GLAMI zaviedlo úpravu v radení produktov. Do rankingu vstupujú predaje, preto ak váš e‑shop nepoužíva tracking, či len obmedzenú formu – inú ako GLAMI piXel, mohli ste zaznamenať pokles vašich výsledkov. GLAMI odporúča implementovať GLAMI piXel. O ňom sme viac písali tu.
Zmena ceny za preklik
V období od 19. októbra do 19. decembra mení GLAMI ceny za prekliky. Minimálna cena sa navýši o 25 %. Preto ak biddujete, upravujte si ceny za preklik podľa potreby v tomto období. Na GLAMI môžete biddovať na kategórie v administrácii alebo na produkty vo feede.
Ak si neviete s GLAMI poradiť, pozrite si naše E‑commerce tipy, ktoré sa venovali inzercii na špecializovaných vyhľadávačoch.