Porovnávač módy GLAMI predstavil ďalšiu novinku, ktorá ma jeho užívateľom pomôcť získať viac zákazníkov, ktorí majú o ich tovar skutočný záujem. Ak inzerujete na GLAMI, po novom budete pri oblečení, obuvi a doplnkoch musieť povinne uvádzať jednu z informácií, ktorá najviac ovplyvňuje rozhodnutie zákazníkov – z akého materiálu sú vaše produkty.
Informácia o materiáli rozhoduje
Vďaka prieskumom Fashion (Re)search GLAMI zistilo, ako dôležité je pre zákazníkov poznať materiál produktu. Vďaka tejto informácii si zákazníci pri nákupe online lepšie predstavia, ako nimi vybraný kúsok naozaj vyzerá. GLAMI chce v budúcnosti parameter materiálu využívať tie ako jeden z filtrov jeho fashion katalógu. Preto bude po novom vyžadovať zasielanie infa o používaných materiáloch jednotlivých kusov tovaru.
Majte všetko pripravené do začiatku augusta
1. augusta 2019 GLAMI prestane zobrazovať produkty bez uvedeného materiálu. Ak nestihnete zareagovať včas, hrozí vám, že prídete o inzerciu produktov, kde nebude parameter materiálu uvedený. Zapracujte tento parameter včas do vášho feedu. Informácie o materiáli zasielajte pre každý produkt zvlášť.
Pri produktoch s viac zložkami (zvyčajne bundy, topánky, batohy atď.) musíte GLAMI inforpovať o percentuálnom zastúpení materiálu vybraného produktu. Pri týchto produktoch doplňte element <PARAM_NAME>materiál</PARAM_NAME> o názov zložky (podšívka, výplň, podrážka atď.), ale zakaždým ponechajte kľúčové slovo „materiál“.
Informácie o materiáli posielajte vždy v lokálnom jazyku (napr. pre slovenské GLAMI v slovenčine). Ak informácie o materiáli tovaru nemáte, vyžiadajte si ich od vašich dodávateľov.