Čo všetko riešite osobitne pre každú jazykovú verziu e‑shopu, ale zároveň prehľadne v jednej spoločnej administrácii?
1. Produkty a všetko okolo nich
V jednej karte vyriešite produkt pre všetky jazykové verzie. Zvlášť určíte názov, krátky a dlhý popis, ceny a všetka on-page SEO nastavenia.
2. Kategórie, články a ďalší obsah
Rovnaké možnosti ako pri výrobkoch máte aj u ďalšieho obsahu. Od kategórií cez celý obsah redakčného systému vášho e‑shopu. Rozdielne môžete mať napríklad aj bannery alebo logo.
3. Marketing a napojenie
Zvlášť môžete riešiť e‑mailing pre kontakty z jednotlivých jazykových verzií e‑shopu. Zákazníci si ich totiž vždy založia s jazykovou preferenciou podľa toho, na ktorej verzií prebehne objednávka.
Vyriešiť môžete zvlášť napojenie aj na všetky marketingové a analytické nástroje alebo porovnávače a PPC systémy. Meracie a konverzné kódy totiž zadáte pre každý jazyk samostatne. A práve u dátových feedov pre porovnávače prichádza na scénu Mergado. S týmto nástrojom zvládnete inzerciu e‑shopu spravovať sami – zrýchlite tým každodenné marketingové úkony a ušetríte náklady za prácu programátorov.
4. Prevádzkovateľ e‑shopu, dokumenty a systémové maily
Pri každej jazykovej mutácii e‑shopu môžete mať rozdielneho prevádzkovateľa a tiež platobné údaje — číslo účtu a pod.
Rovnako tak si môžete pre každý jazyk definovať potrebné dokumenty ako objednávky, faktúry a ďalšie. Tieto dokumenty potom chodia v automatických systémových e‑mailoch ako napríklad “objednávka prijatá”. E‑maily môžete navyše špecifikovať pre každý jazyk zvlášť.
Cestu do sveta otvárajú porovnávače tovaru
Uspieť v zahraniční nie je jednoduché. Existujú ale kanály, ktoré vám môžu výrazne pomôcť. Poznáme ich všetci, ide o porovnávače tovaru. Tie sú totiž obľúbené aj za hranicami. Ich zvládnutie je bez vhodného nástroja celkom komplikované. Preto odporúčame Mergado, ktoré je pre prítomnosť na zahraničných tovarových porovnávačoch prakticky nevyhnutné.
Vytvoríte s ním prehľadnú inzerciu a dokážete ju automatizovane upravovať. Najprv je však nutné získať svoj produktový feed. Ten si vygenerujete v administrácii e‑shopu, kde v sekcii Prepojenie -> Mergado nájdete odkaz na stiahnutie produktového feedu.