Minule vám Martin Čtvrtníček z BESTETO predstavil formy obsahového marketingu. Dnes sa s nim pozrieme na možnosti vývoja e‑shopu, ktorý spracováva nové formy obsahu ako je napr. blog, či fórum. Ďalej si vypočujeme, ako si zjednodušiť prácu pri tvorbe obsahu a ako udržať dlhodobý plán.
Vyšších predajov a návštevnosti docielite pomocou kvalitného obsahu
Máte už rozbehnutý e‑shop a premýšľate, ako s ním získať väčšiu návštevnosť? Využite ďalšie formy obsahu, ktoré s e‑shopom môžete spojiť. Typicky nimi sú blog, či fórum vďaka ktorým budete na svoj web generovať obsah nie len vy, ale aj užívatelia. Týmito dvomi hlavnými spôsobmi ovplyvníte návštevnosť e‑shopu prostredníctvom obsahu. Kam blog umiestniť? Ako zistiť, kto je moje cieľové publikum a ako s ním komunikovať? Čo pri príprave blogu ďalej dodržiavať? Aké sú najčastejšie chyby e‑shopov pri tvorbe obsahu?
Odpoveď na všetky tieto otázky nájdete v Ecommerce tipoch #14.