Obsahový marketing je rozsiahle téma, ktoré ponúka veľa možností, ako lepšie osloviť potencionálnych zákazníkov. V trinástych Ecommerce tipoch vám Martin Čtvrtníček z agentúry BESTETO predstaví jeho najčastejšie formy.
Posilnite návštevnosť e‑shopu pomocou možností obsahového marketingu
Možnosti obsahového marketingu spočívajú vo vytváraní autority vášho e‑shopu voči konkurencii a budovaní jeho dôveryhodnosti. Prevádzkovanie vlastného blogu, či magazínu je dnes pre získavanie publika základom. Ale čo takto urobiť z vašej sekcie Častých otázok pridanú hodnotu a posilniť povedomie o vašej značke? Napadlo vás niekedy, že dobre vytvorený slovníček pojmov vám môže pomôcť k väčšej návštevnosti z neplatených výsledkov vyhľadávania? A to nie je zďaleka všetko – viac návštevníkov vám vie priviesť kvalitný newsletter, infografika alebo e‑book. Okrem textového obsahu môžete tiež väčšiu návštevnosť zacieliť prostredníctvom produktových videí, videonávodov, webinárov, či podcastov. Ale obsahový marketing nemusí mať iba online formu, svoje produkty môžete dobre predstaviť tiež na špecializovaných seminároch, či konferenciách.
Téma obsahového marketingu je naozaj obsiahle – pustite si video a urobite si o ňom prehľad. Na jeho ďalšie možnosti sa Martin s Natálkou zamerali v ďalšom diele Ecommerce tipov.