V jedenástych Ecommerce tipoch s Martinom a Natálkou naviažeme na prechádzajúci diel o PPC systémoch. Tentokrát si popíšeme, ako pracovať s inzertnými systémami Google Ads a Sklik. Preberieme, ako sa členia kampane a reklamné zostavy, čomu všetkému sa pri nastavovaní kampané venovať a na čo si dávať pozor. Na záver nám Martin povie niekoľko tipov, ako automatizovať kontrolu kampaní.
V jedenástych Ecommerce tipoch s Martinom a Natálkou naviažeme na prechádzajúci diel o PPC systémoch. Tentokrát si popíšeme, ako pracovať s inzertnými systémami Google Ads a Sklik. Preberieme, ako sa členia kampane a reklamné zostavy, čomu všetkému sa pri nastavovaní kampané venovať a na čo si dávať pozor. Na záver nám Martin povie niekoľko tipov, ako automatizovať kontrolu kampaní.
Lukáš Horák
Lukáš sa v Mergade stará o väčšinu komunikácie v češtine. Prostredníctvom blogu, e‑mailu a sociálnych sietí pravidelne zásobuje čitateľa aktualitami z e‑commerce, novinkami a tipmi z Mergada. Pokiaľ práve nie je copywriter, užíva si príjemné veci ako badminton, výlety medzi utajené skvosty osemdesiatkovej hudby a plody mora podávané s červeným vínom.