V nadchádzajúcich týždňoch pripravuje vyhľadávač nábytku a dekorácií FAVI dve dôležité zmeny. Po novom budú inzerenti musieť povinne zasielať identifikátor produktov a uvádzať jeho kategóriu. Poďme si tieto zmeny predstaviť bližšie.
FAVI začne požadovať kvalitnejšie dáta
Zasielanie ID produktov bude povinné
Jedna z najdôležitejších zmien, ktorá na FAVI už čoskoro príde, je nutnosť zasielania identifikátoru každého produktu. Počas mája prestanú byť produkty, ktoré nemajú vo feede uvedenú kategóriu, zobrazované. Zasielajte preto ID produktov podľa špecifikácie vami používaného feedu – konkrétne to je element ITEM_ID (Heureka, Zboží.cz) a g:id (Google Shopping).
Čo musí ID produktu obsahovať
FAVI uvádza, že ID produktu musí vždy byť unikátne a nemenné. Pri zmene identifikátoru (napr. pri zmene feedu, či prechodu na odlišnú e‑shopovú platformu) totiž dôjde k strate histórie a pozície produktu, čo bude mať záporný vplyv na efektivitu vašich kampaní.
ID môže obsahovať iba tieto znaky:
- malé a veľké písmená bez diakritiky
- čísla
- podtržítka
- pomlčky