Aplikácia Bidding Fox je s každým mesiacom skúsenejšia a mazanejšia. Za poslednú dobu zapracovala niekoľko užitočných funkcionalít do svojej diagnostiky. Vďaka tomu teraz zistíte, či vaše produkty nevypadávajú z bidding, postrážite meranie výkonu biddovania a dokážete diagnostikovať stratégie.
Vylepšená stránka produkty a detail stratégie so základnou diagnostikou
Po novom vidíte:
- základné filtre
- po rozkliknutí rozšírených aj ďalšie možnosti (vyhľadávanie vo feede, štatistikách alebo ručných úpravách)
Zadanie vlastnej otázky
Novinkou je možnosť využitia zadania vlastnej otázky – odteraz môžete vyhľadávať podľa otázok AND a OR. Vďaka tomu napr. vyhľadáte produkty, ktoré nemajú zapnutý PPC režim v karte alebo produkty, ktoré sú do 5.miesta podľa ceny.
Detail stratégie
Keď v detaile stratégie rozkliknete vybranú stratégiu, nájdete tu jej štatistiky, históriu, zmeny atď. Pribudol tiež box so základnou diagnostikou.
Pomocou nej overíte:
- počet produktov, ktoré do stratégie spadajú
- koľko produktov plní zvolené ciele
- informácie o PPC režime v produktových kartách
- koľko produktov sa blíži, alebo presahuje maximálne CPC alebo PNO
Zabráňte produktom vypadávať z biddingu
V karte Validátory podstránky Diagnostika zistíte, či sa vaše produkty nevymykajú štandardným situáciám. Okrem iného napr. postrážite podvodné prekliky na váš e‑shop, či odhalíte ďalšie biddingové automaty v produktovej karte. Po novom tu tiež overíte, či vaše produkty nevypadávajú z biddingu – čo môže byť jeden z dôvodov, prečo vám nerastie počet objednávok.
Dôvody výpadku produktov z biddingu:
- nastavili ste nízke CPC, ktoré konkurencia prebiduje
- dlhšia doba dodania tovaru (vzhľadom k ostatným ponukám – napr. 3 dni vs. do mesiaca)
- cielite na vysoké pozície, na ktoré CPC nestačí
- atď.
Vypadávaniu z biddingu ľahko zabránite
- skontrolujte produkty a pozrite sa na nastavenie stratégií, pod ktoré spadajú
- porovnajte vaše a konkurenčné ponuky (poznáte tak, či ponúkajú vyššie CPC na rovnakej pozícii, na ktorú cielite aj vy)
- zvýšte preto vašu ponuku (CPC zvyšujte postupne)
- ak máte u vašej ponuky vyššiu dostupnosť ako konkurencia, rozmyslite si, či sa vám neoplatí tovar skladovať
Postrážte výpadky v meraní preklikov
Aby vaše biddingové stratégie správne bežali, potrebujete mať správne nastavené meranie preklikov v Google Analytics alebo na porovnávači, kde máte appku Bidding Fox zapnutú. Jej možné výpadky je nutné vždy čo najskôr odstrániť.
Bidding Fox vás na výpadky merania vie po novom upozorniť v karte Validátory na podstránke Diagnostika. Ak v tabuľke nájdete nejaké produkty, skontrolujte ich čo najskôr.
Získavajte upozornenia na výkyvy v inzercii rovno do e‑mailu. Automatické notifikácie vás budú informovať o všetkom, čo v nastavení vašich stratégií neprebieha správne.
Mohlo by vás zaujímať: