Ako na GLAMI inzerujú marketingoví profesionáli
Libor Toporcer pre ziskové inzerovanie vo fashion segmente radí:
- Majte flexibilný prístup k marketingu.
- Dáta o vývoji kampaní sledujte na dennej báze.
- Dokážete tak flexibilnejšie pracovať s rozpočtami.
- PRAKTICKY:
- Ak vidíte pozitívnu trendovosť v obratoch (alebo napríklad v PNO), sledujte každý deň kampane a venujte sa prenastavovaniu rozpočtov, ktoré tak kampane nebudú zbytočne brzdiť.
- V prípade, že kampane nebudete sledovať každý deň, môžete ľahko stratiť časť trhu, ktorej objednávky vám budú chýbať.
- Pre kampane taktiež využívajte týždne na konci októbra a začiatku novembra – ešte nebežia veľké vianočné reklamné kampane, ale dopyt používateľov je tu už násobne vyšší ako ponuka inzerentov.
- Zamerajte sa aj na trend povianočných zliav a výpredajov – približne od 27. 12. začnite plánovať aj povianočné kampane.