Prvou zo spomenutých noviniek dostala názov Autorizovaný predajca. Podobne ako pri Overené zákazníkmi ide o certifikát. Rovnako ako aj Kútik značky je spojený s vendorom inak povedané výrobcom.
Hlavná myšlienka tohto certifikátu je znovu akési odlíšenie e‑shopov, aby si užívateľ pri nakupovaní vedel vybrať takého predajcu, ktorý je skutočne dôveryhodným a autorizovaným priamo od výrobcu danej značky.
Podobne ako Kútik značky, je táto služba spoplatnená. (Cenník tejto služby bude doplnený) .
Heureka košík na Slovensku
O jeho príchode na slovenskú verziu sa hovorí už pomerne dlho, jeho príchod už avizoval aj Tomáš Braverman v rozhovore na našom blogu. Takisto Martin Slavík na svojej prednáške z tohtoročnej Nekonferencie potvrdil novinku, že košík sa betatestuje s pár vybranými e‑shopmi a počet transkaciíí sa pohybuje v ráde jednotiek za deň.
Cieľom košíka je uľahčiť užívateľovi nakupovanie s tým, že umožňuje objednať niekoľko produktov z rôznych e‑shopov na jednom mieste pomocou jedného tlačidla. Týmto krokom je možné z časti eliminovať riziko straty zákazníka, ktorý sa pri presmerovaní z Heureky na váš e‑shop, môže z akéhokoľvek dôvodu rozhodnúť, že nákup nedokončí.
Podmienky sú obodobné ako pri iných službách Heureky. E‑shop musí inzerovať v PPC režime a vlastniť certifikát Overené zákazníkmi.
Registrácia a samotná služba sú bezplatné, avšak platí sa provízia z uskutočnených objednávok. Je teda na zvážení samoného e‑shopu (hlavne po nedávno prebiehajúcej kauze okolo Alzy, Heureky a kampani bezheureky.cz), či mu stojí zato obetovať nejaké to percento z marže na úkor potenciálne vyššieho konverzného pomeru.
Prípadovú štúdiu z ČR si môžete pozrieť na tomto odkaze.