„…Ukázal som predvčerom analytiku klientke Jane. A ona ma hneď zasypala otázkami:
- Prečo máme iný konverzný pomer v utorok a iný v sobotu?
- Prečo bol zisk 18. apríla o toľko vyšší, ako týždeň predtým?
- Naozaj bola inzercia minulý piatok stratová? Čo urobíte, aby sa to neopakovalo?
- Prečo platíme toľko peňazí za inzerciu týchto značiek, keď ich propagovať nechceme?
…aby som ti pravdu povedal, tak si mi Mergado celkom zavaril. Na niektoré otázky totiž odpovede nepoznám.
Ale na druhú stranu som rád, že se o týchto veciach s Janou začneme konečne baviť vážne…“
Vlastne som rád, že Láďo povedal práve toto. Poslaním Mergadovej analytiky je pomôcť položiť otázky, ktorých zodpovedanie umožní navýšiť tržby e‑shopu. Otázky, ktoré Jana poslala Láďovi dávajú tušiť, že sme na správnej ceste :)