Ako Mergadova analytika “zavarila” šikovnému konzultantovi

Daniel Czetner
7. 4. 2015
1 minúta čítania

Stretol som minulý týždeň Láďa. Pracuje v jednej z certifikovaných marketingových agentúr ako konzultant. Opýtal som sa ho, ako sa mu páči moja nová analytika. A on mi povedal:

„…Ukázal som predvčerom analytiku klientke Jane. A ona ma hneď zasypala otázkami:

  • Prečo máme iný konverzný pomer v utorok a iný v sobotu?
  • Prečo bol zisk 18. apríla o toľko vyšší, ako týždeň predtým?
  • Naozaj bola inzercia minulý piatok stratová? Čo urobíte, aby sa to neopakovalo?
  • Prečo platíme toľko peňazí za inzerciu týchto značiek, keď ich propagovať nechceme?

…aby som ti pravdu povedal, tak si mi Mergado celkom zavaril. Na niektoré otázky totiž odpovede nepoznám.
Ale na druhú stranu som rád, že se o týchto veciach s Janou začneme konečne baviť vážne…“

Vlastne som rád, že Láďo povedal práve toto. Poslaním Mergadovej analytiky je pomôcť položiť otázky, ktorých zodpovedanie umožní navýšiť tržby e‑shopu. Otázky, ktoré Jana poslala Láďovi dávajú tušiť, že sme na správnej ceste :)

PS: Vyskúšajte si moju analytiku priamo v Mergade.

Daniel Czetner

Daniela ste poznali zo slovenskej podpory Mergada. Pomáhal riešiť problémy, písal návody v nápovede a testoval nové funkcie v Mergade. Mal jednoznačne najdlhšie dredy v tíme a jeho drsnému humoru sa vyrovnal snáď len jeho spolupracovník Přemek.