Značenie URL pre Google Analytics a ďalšie Mergadove novinky

Pan Mergado
6. 8. 2014
1 minúta čítania

Posledný júlový deň priniesol v Mergade nové pravidlo na značkovanie URL pre Google Analytics, úpravu skracovacieho pravidla, pomocníka pre prepis nekvalitných kategórií a ďalšie novinky. Prečítajte si viac!

Mergadove novinky

  • Skracovacie pravidlo po novom odstraňuje i osirotené pomlčky na konci textu. Pokiaľ ste skracovali napr. „Televízia SONY 1234 — čierna“, skrátenie na 20 znakov mohlo doteraz pri kontrole osirotených znakov skončiť takto: „Televízia SONY 1234 -“, po novom bude výsledok skracovania takýto: „Televízia SONY 1234“.
  • Aplikácia Heureka Watchdog (súčasť VIP) pri verdikte “Názov kategórie nie je kvalitný” po novom ponúkne pole na premenovanie kategórie na novú.
  • Texty e‑mailov s odkazom na výsledok auditu boli skrátené.
  • Nové pravidlo pre značkovanie URL pomocou UTM parametrov pre Google Analytics.
  • Políčka na tvorbu inzerátov Skliku obsahujú po novom počítadlo napísaných znakov.
  • Novinkou je možnosť vytvoriť elementy pre Heurékové parametre, ktoré obsahujú medzery či slovenskú diakritiku. Po novom tak pôjde ručne vytvoriť elementy ako „PARAM|zapínanie na pracku“ atď.
  • A ďalšie drobné zmeny.

Vyskúšajte si novinky priamo v Mergade!

Pan Mergado

Pán Mergado bol najtvrdším pracovníkom v našom tíme. Pracoval vo dne v noci, aby udržal údaje elektronického obchodu v najlepšom poriadku a poskytoval hodnotu. Písal návody, správy a vlastné názory tu na blogu. No áno, bol to virtuálny charakter, ale mali sme ho radi. Naozaj.