Jednou z častých vecí, ktoré e‑shopy riešia na vyhľadávačoch tovaru je párovanie do správnych kategórií. Čím lepšie napárované produkty, tým sa lepšie zobrazujú a vedú k lepšej predajnosti. Naopak nespárované produkty na Heureke zapríčinia výrazne nižšie tržby, ako by ste čakali a pred Vianocami to môže byť naozaj problém. V Mergade však pomocou aplikácií viete kontrolovať, ktoré produkty naparované nie sú a ďalej s nimi pracovať.
Výpis nespárovaných produktov v Heureka Watchdog
Jednou z najpoužívanejších aplikácií v Mergade je Heureka Watchdog. Vďaka nej sa môžete pozrieť do hĺbky inzercie na Heureke. Napríklad vypíše zoznam nekvalitných názvov kategórií a umožní ich úpravu na kategórie podľa Heureky. Jej veľkou výhodou je, že vo svojom prehľade vypíše nespárované produkty a ponúkne nástroj na spárovanie. Aplikáciu si zapnete v našom app store tu.
Bidding Fox vám pomôže nie len pri biddingu
Náš biddingový nástroj Bidding Fox neustále prechádza rôznymi vylepšeniami. Okrem toho, že si v ňom nastavíte rôzne biddovacie kampane, taktiež v ňom vidíte prehľadne analytiku a grafy, ktoré vám pomôžu pri vašej práci. V záložke Diagnostika sa využíva špeciálny element, ktorý do Mergada pridala aplikácia: BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED, teda kde sa párovanie nepodarilo. Tu rovno kliknete na tlačítko Výber v Mergade a vypíšu sa vám všetky nespárované produkty. Zároveň na stránke Produkty vypíšete nespárované produkty BF_HEUREKA_PAIRING_FAILED = 1. Vďaka tomuto elementu vidíte produkty, ktoré nie sú spárované a nedá sa na ne biddovať. Potrebné je hľadať na výstupe Mergada. Aplikáciu si zapnete tu.
Múdra sova postráži nespárované produkty
Aplikácia Data Owl vie ako využiť štatistické dáta z porovnávačov cien na vytvorenie nových elementov, vďaka ktorým zlepšíte nastavenie vašej inzercie. Po tom ako Heureka spáruje produkt, priradí mu svoju url adresu. To sa v aplikácii Data Owl odrazí v elemente H_HEUREKA_URL_1. Vďaka nemu vidíte, či je produkt spárovaný alebo nie. Vo formulári je potrebné prepnúť na možnosť, aby sa hľadalo na výstupe Mergada. Vytvoríte výber, kde je element H_HEUREKA_URL_1 prázdny a tak získate nespárované produkty s ktorými je možné ďalej pracovať.
Po tom ako Heureka pridelí produktu url adresu, v Data Owl bude produktu pridelený tento element a ostáva mu pridelený aj potom, ak produkt Heureka z nejakého dôvodu odparuje. To môže nastať napríklad v prípade, kedy Heureka mení kategórie, alebo sú vytvorené duplicitné karty, či vy zmeníte niečo v URL adrese produktu. Preto je dobré pre kontrolu raz za čas skontrolovať administráciu v Heureke. Vy však vďaka tomu viete, do akej kategórie a karty produkt patrí a podľa toho urobiť opravy. Aplikáciu nájdete tu.
Mergado Tip
Pokiaľ ste ešte v Mergade nespárovali produkty pre Heureku, určite Vám pomôže náš našepkávač pri hromadných úpravách vybraných produktov. Okrem toho vám však môže pomôcť správne vyplnený PRODUCTNAME, o ktorom píšeme tu, či kód EAN o ktorom píšeme tu.