Aplikácia Bidding Fox Elements pracuje so širším spektrom informácií a pomáha vytvárať nové elementy, ktoré vytiahnu vašu inzerciu na vyššie priečky. Nedávno začala ponúkať dva nové okruhy dát. Umožňujú pripájať nielen klasické údaje z Google Analytics alebo reklamných systémov, ale aj rôzne typy dát konkrétnych e‑shopov. Prečítajte si, aké to má pre vás výhody.
Nové možnosti v dátach a výberoch v exporte so sebou prinášajú zmeny v podobe získavania informácií o konkurencii, dostupnosti či cenách. Významná inovácia Bidding Fox Elements spočíva v novej práci s výbermi. Doteraz boli dáta o konkurencii v Elements alebo v Mergade anonymné, po novom môžeme identifikovať pozíciu konkrétneho predajcu a získať o nich údaje.
Nové informácie v Elements
Čerstvé zdroje dát nadväzujú na nedávne pripojenie dátových celkov, z ktorých prvý je reporting konkurencie v Bidding Foxe. Znamená to, že pridané elementy zapnete a získate z nich informácie o karte (TOP ponuka, pozícia v kategórií) a o e‑shope. V prípade, ak hľadá užívateľ údaje o konkrétnom e‑shope či konkurencií alebo ho zaujíma konkrétne umiestnenie, má možnosť vytvoriť vlastné elementy a previesť do nich hodnoty z dátových polí.
Vrámci pozície máme aktuálne dve polia – prvý element predstavuje biddované postavenie, ktoré môže obsahovať dáta prínosné pre e‑shop a druhý je časť e‑shopov zoradených podľa ceny.