Konverzné rozdiely
Rovnako, ako sú rozdiely v predajoch rôznych produktov, tak aj dni v týždni sú, čo sa týka predajnosti, odlišné. Vďaka Mergadovej analytike alebo Google Analytics si ľahko zobrazíme výsledky predajov pre jednotlivé dni. Zákazníci prichádzajú z rôznych zdrojov a každý zdroj má svoju charakteristiku. Preto je potrebné každý zdroj preveriť zvlášť.Najľahšia cesta ako zistiť, ktoré dni sú top a ktoré práve naopak, je využiť analytiku priamo v Mergade.
Kde pridať, kde ubrať
Teraz už teda viete, ktoré dni sú lepšie a ktoré horšie, a tak s nimi môžete pracovať. Tu vedie jasná spojnica k známemu “posilňovať čo funguje a utlmovať to menej úspešné”. Nielenže posilníte to čo funguje, ale navyše pravdepodobne ušetríte tým, že znížite náklady na inzerciu v dňoch, kedy nemá požadovaný prínos. Ako s Weekday Bidding Boostrom pracovať, je elegantne ukázané vo videu nižšie. Aplikáciu si môžete spustiť v Mergado Store. Ako už býva zvykom, aplikácia má desaťdňovú skúšobnú lehotu zadarmo. Potom je spoplatnená cenou 22€ + DPH za každý export.