1) Hromadná úprava názvov kategórií (element )
Správne nastavený CATEGORYTEXT pomáha k vyššiemu počtu spárovaných produktov. V podstate každý cenový porovnávač však vyžaduje iné názvy kategórií. Ako sa s tým vysporiadať?
Toto všetko elegantne vyriešite v Mergade pravidlom s funkciou “hromadne premenovať kategórie”. Mergado navyše automaticky aktualizuje strom kategórií podľa taxonómie jednotlivých porovnávačov. Rovnako tak vám bude Mergado našepkávať správny CATEGORYTEXT po zadaní niekoľkých prvých znakov. Budete tak mať istotu, že nový názov kategórie máte správne.
Ako môžete toto pravidlo použiť píšeme v našej nápovede v časti Hromadná úprava kategórií.
Nastavenie CATEGORYTEXT vyzerá v Mergade nasledovne:
Praktický tip: Skontrolujte si pre každý svoj e‑shop na hlavnej stránke administrácie Heureky, či pod odkazom “Prehľad spárovanosti”, nemáte produkty na riadkoch Ignorované a Neaktívne kategórie. Ak áno, v Mergade všetko môžete ľahko opraviť.
2) Nastavenie ceny dopravy pre Heureku (element )
Cena dopravy je kľúčovou konkurenčnou zbraňou e‑shopov inzerujúcich na cenových porovnávačoch. Toto pravidlo vám pomôže ľahko nastaviť ceny dopravy presne podľa vašich potrieb. Detaily k pravidlu nájdete v našom predchádzajúcom článku Nastavte si cenu dopravy jednoduchšie.
3) Nastavenie parametrov tovaru (element )
Správne uvedenie parametrov vo feede je v dnešnej dobe zásadné pre takmer všetky veľké porovnávače, nielen pre Heureku. Mnoho e‑shopov ich pritom v XML feede neuvádza vôbec alebo ich tam má uvedené nesprávne. Viac informácií o pravidle pre nastavenie parametrov produktu píšeme v článku Nastavte si parametre produktov v Mergade jednoduchšie.
4) Párovanie produktov pomocou aplikácie Heureka Watchdog
V Mergade môžete pre dosiahnutie lepšieho výsledku spárovanosti produktov využiť “klasické” pravidlá na úpravu elementov PRODUCTNAME a CATEGORYTEXT.
Druhou možnosťou je využitie aplikácie Heureka Watchdog, ktorá je dostupná v obchode s aplikáciami Mergado Store a má viacero funkcií. Jedna z nich je zákazníkmi využívaná pre priame párovanie produktov na Heureke.
Ako to funguje?
Heureka Watchdog vie vypísať nespárované položky a pri vybranom tovare, kde nájde vhodných kandidátov pre spárovanie, ich zobrazí ako možnosť pre spárovanie na jeden klik. Kliknutím (na ikonku retiazky) dôjde ku spárovaniu, ktoré sa potom automaticky prenesie do Heureky.
5) Nastavenie biddingu pomocou pravidiel a doplnkových aplikácií v Mergade
Pre nastavenie biddingu, teda cien za prekliky z cenových porovnávačov do vášho e‑shopu, používajú naši zákazníci v Mergade najčastejšie dva hlavné spôsoby:
1) Nastavenie pravidiel pre prepísanie HEUREKA_CPC, buď len priamym nastavením konkrétnej hodnoty alebo pomocou funkcie Chytré stanovenie cien za prekliky, ktorá vypočíta cenu za preklik automaticky, tak že pre každý produkt zvlášť pričíta k sume za preklik sumu za minimum v kategórií na Heureke.
2) Podľa dní v týždňi aplikáciou Weekday Bidding Booster. Ako táto aplikácia funguje vrátane ukážkového videa nájdete v našom článku Nový biddingový automat podľa dní v týždni — Weekday Bidding Booster
Najnovšie možno bidding nastaviť ešte sofistikovanejšie pomocou aplikácie Bidding Fox, čo je biddingový automat a len nedávno pribudol do obchodu s aplikáciami Mergado store. Pretože ide o čerstvý počin vývojárov zo spoločnosti Reglendo, môžete sa ich priamo spýtať na detaily v našom diskusnom fóre, kde je založená téma priamo pre Bidding Fox.
Ďalšie tipy už čoskoro…
V ďalšom článku sa pozrieme na ďalšie najčastejšie spôsoby využitia Mergada a poradíme Vám:
- Ako doplniť výrobcu do názvu produktov
- Ako jednoducho ošetriť duplicitné URL adresy produktov
- Ako z jedného feedu napr. pre Heureku vytvoriť ďalšie feedy pre iné cenové porovnávače
- Ako na skrytie produktov, ktoré nezarábajú/sú lacné, čiže sa neoplatí ich inzerovať
- Ako nastaviť automatické dopĺňanie elementov (DESCRIPTION, PRODUCT)
- Ako využiť pravidlo Nájsť a nahradiť pre vyčistenie XML feedu, ak niektoré elementy obsahujú nežiaduce či chybné dáta