Čo je Heureka Kútik značky
Reklamný formát pre výrobcov značiek na českej aj slovenskej Heureke. Postavený je na samotnom “kútiku”, profilovej stránke, ktorá môže byť upravená individuálne podľa vizuálneho štýlu danej značky. Predávaný býva tento kútik v balíčku s:
- 1 novinkou na trhu na hlavnej stránke a v kategórii Heureky
- 1 mil. impresiou reklamných bannerov
- Certifikáciou Autorizovaný predajca pre vybrané e-shopy
- Možnosťou reagovať na otázky užívateľov
Cena: rovnako ako v ČR teda 50 000 Kč / 27,10 aktuálny kurz = 1 845 EUR (k dnešnému dňu)
Minimálna objednávka: 6 mesiacov, na skúšku možno skúsiť požiadať o skrátenie napr. na 3 mesiace.
Ako vyzerá Kútik značky
Kútik značky
Príklad kútiku značky.
Novinka na hlavnej stránke Heureky
Príklad novinky na hlavnej stránke Heureky.
Novinka v kategórii produktov
Príklad novinky v kategórii produktov.
Preklik do kútiku značky z detailu produktu
Príklad prekliku do kútiku značky z produktovej karty produktu.
Detail autorizovaného predajcu
Príklad, ako vyzerá po nabehnutí myšou informácia o autorizovanom predajcovi.
Čo hovorí na Kútik značky pán Mergado
Kútik značky je určený veľkým importérom a vendorom (výrobcom) tovaru. V ich miliónových rozpočtoch sa pár tisíc eur za brandovú inzerciu na českej alebo slovenskej Heureke stratí. Pre drobných predajcov je tento formát, aj s prípadnou zľavou, veľmi drahý a nezaručuje prekliky do vlastného e-shopu, ani do produktových kariet značky na Heureke. Pre menších vendorov by mali byť vhodnejšie ProductADS.