Kútik značky by som označil za priekopníka vendorských reklamných formátov na Heureke hneď po štandardnej bannerovej reklame. Naviažme preto na rozprávanie o Heureka ProductADS aj vendorských banneroch na Zboží.cz a predstavme si tento reklamný formát podrobnejšie.

Čo je Heureka Kútik značky

Reklamný formát pre výrobcov značiek na českej aj slovenskej Heureke. Postavený je na samotnom kútiku, profilovej stránke, ktorá môže byť upravená individuálne podľa vizuálneho štýlu danej značky. Predávaný býva tento kútik v balíčku s:

  • 1 novinkou na trhu na hlavnej stránke a v kategórii Heureky
  • 1 mil. impresiou reklamných bannerov
  • Certifikáciou Autorizovaný predajca pre vybrané e-shopy
  • Možnosťou reagovať na otázky užívateľov

Cena: rovnako ako v ČR teda 50 000 Kč / 27,10 aktuálny kurz = 1 845 EUR (k dnešnému dňu)
Minimálna objednávka: 6 mesiacov, na skúšku možno skúsiť požiadaťskrátenie napr. na 3 mesiace.

Ako vyzerá Kútik značky

Kútik značky

Detail Koutku značky na Heurece

Príklad kútiku značky.

Novinka na hlavnej stránke Heureky

Příklad novinky na hlavní stránce Heureky

Príklad novinky na hlavnej stránke Heureky.

Novinka v kategórii produktov

Příklad novinky v kategorii zboží na Heurece

Príklad novinky v kategórii produktov.

Preklik do kútiku značky z detailu produktu

Promo koutku značky v produktoév kartě

Príklad prekliku do kútiku značky z produktovej karty produktu.

Detail autorizovaného predajcu

Tak vypadá autorizovaný pordejce po najetí myší

Príklad, ako vyzerá po nabehnutí myšou informácia o autorizovanom predajcovi.

Čo hovorí na Kútik značky pán Mergado

Kútik značky je určený veľkým importérom a vendorom (výrobcom) tovaru. V ich miliónových rozpočtoch sa pár tisíc eur za brandovú inzerciu na českej alebo slovenskej Heureke stratí. Pre drobných predajcov je tento formát, aj s prípadnou zľavou, veľmi drahý a nezaručuje prekliky do vlastného e-shopu, ani do produktových kariet značky na Heureke. Pre menších vendorov by mali byť vhodnejšie ProductADS.

 

Daniel Czetner

Daniela ste poznali zo slovenskej podpory Mergada. Pomáhal riešiť problémy, písal návody v nápovede a testoval nové funkcie v Mergade. Mal jednoznačne najdlhšie dredy v tíme a jeho drsnému humoru sa vyrovnal snáď len jeho spolupracovník Přemek.