Ako funguje párovanie na Heureke
Je dobré vedieť podľa akých kritérií Heureka zaraďuje produkty do kategórií a produktových kariet. Najdôležitejšia vec je mať v elemente CATEGORYTEXT správnu cestu podľa stromu kategórií Heureky a zároveň sa riadiť podľa povinných názvov produktov. Dodám že správne je uvádzať cestu kategórie bez Heureka.sk na začiatku, napr. Auto-moto | Autodiely | Alternátory
. To sú teda základné kritériá ktorých sa doporučejeme držať. Toto ale nie sú žiadne svetoborné novinky. Každý skúsený správca e‑shopu alebo marketér by to mal vedieť.
Párujeme efektívne
Je dobré si povedať aj to, že dnes by každý kvalitný e‑shopový systém mal zvládať v administrácii veci ako priradenie správneho CATEGORYTEXT‑u pre svoje kategórie až na úroveň samotných produktov. Dôvod prečo využiť na párovanie práve Mergado je napr. ten, že vieme presne selektovať produkty na základe rôznych “kľúčov” napr. chceme nočné stolíky iba z dreva alebo plastové, alebo iba ratanový nábytok apod. V Mergade môžeme párovať v podstate dvoma spôsobmi:
- Pomocou výberu produktov a aplikácii pravidiel prepisujúcich CATEGORYTEXT
- Pomocou párovacieho nástroja aplikácie Heureka Watchdog
Poďme si ukázať príklad konkrétneho párovania ná skúšobnom e‑shope v Mergade.
Ukážka párovania pomocou výberu produktov a aplikácie pravidiel
Ďalšou možnosťou je využiť aplikáciu Heureka Watchdog, ktorá funguje ako párovací nástroj. Na prehľade (viď obrázok nižšie) je možné si zobraziť prehľad spárovanosti produktov a po prekliku na zoznam nespárovaných sa otvorí stránka s produktmi a aplikácia vám navrhne možných kandidátov na spárovanie. Samotné spárovanie prebieha kliknutém na ikonku “retiazky”, ktorí keď je spojená, znamená to, že produkt je spárovaný a opak keď je rozpojená.
Prehľad aplikácie Heureka Watchdog
Párovanie v aplikácii Heureka Watchdog
Záver
Ukázali sme si dva spôsoby ako jednoducho a efektívne spárovať svoje produkty v aplikácii Mergado. To znamená napr. aj to, že ešte stále máte čas, v rámci predvianočného zhonu, napárovať svoje produkty na Heureke a zvýšiť tak svoje tržby.
Nech sa vám teda darí a ostaňte naladení na ďalší diel nášho seriálu.